Wzrasta tempo prac związanych z budową trasy N-S, która z każdym dniem zbliża się do swojego finalnego etapu. Wykonawcy inwestycji w krótkim czasie zamierzają ukończyć modernizację odcinka między ulicą Szklaną a końcem drogi w pobliżu ulicy Gołębiowskiej oraz odcinka ulicy Struga znajdującego się przed wiaduktem. W planach jest także przystąpienie do prac na pozostałych segmentach tej trasy, w szczególności na łącznikach głównej arterii z przyległymi do niej ulicami.
Niedawno wykonano ostatnią, decydującą warstwę asfaltu na niemal dwukilometrowym odcinku trasy. Gdyby dodać do tego fragment ulicy Struga, który stanowi skrzyżowanie z łącznikiem do trasy N-S, całość wynosi już ponad dwa kilometry. Pracownicy drogówki koncentrują się obecnie na przygotowaniach do naniesienia oznakowania poziomego. Wstępne linie wskazujące przebieg trasowania już zostały wyznaczone. Kolejne etapy obejmują położenie ostatecznej warstwy asfaltu na segmencie od wiaduktu do nowego wlotu ulicy Szklanej (w pobliżu dawnej huty szkła) oraz na wszystkich łącznikach trasy N-S z ulicami Olsztyńską, Struga i Andersa.
Zakończono już budowę nowego przejścia podziemnego pod trasą N-S, które znajduje się obok stacji kolejowej Radom-Gołębiów. Mimo że jeszcze nie jest udostępnione dla przechodniów, to stanowi ważny element tej infrastruktury. Jak wcześniej informowaliśmy, w tym miejscu planowane jest utworzenie dostępu do tunelu od strony skrzyżowania ulic Andersa i Skorupki na Gołębiowie I. To rozwiązanie znacznie skróci czas dotarcia pieszych i rowerzystów do peronu.