Od chwili swojego oficjalnego otwarcia, Lotnisko Warszawa-Radom miało okazję przyjąć ponad 85 tysięcy pasażerów. Te imponujące statystyki są dowodem na sprawnie prowadzoną działalność portu lotniczego. Bez wątpienia, sezon wakacyjny był dla lotniska czasem intensywnej pracy, jednak wszystko przebiegło gładko i bez żadnych trudności.
Pozytywne rezultaty osiągnięte przez lotnisko nie umknęły uwadze biur podróży, które zauważalnie zainteresowały się propozycją współpracy. Nie tylko profesjonaliści z branży turystycznej są zadowoleni z usług świadczonych przez radomski port – wysoką ocenę wystawiają mu także sami podróżni.
Na początku czwartego kwartału wprowadzono nową usługę dla klientów – możliwość rezerwacji oraz opłacenia parkingu przed terminalem za pośrednictwem strony internetowej lotniska. Ta dodatkowa opcja jest kolejnym krokiem w stronę ułatwienia doświadczenia podróżujących.