PKP Polskie Linie Kolejowe ogłasza przetarg na modernizację toru nr 2 na linii nr 22

Właściciel infrastruktury kolejowej, PKP Polskie Linie Kolejowe, podjął decyzję o otwarciu ofert w przetargu. Celem przetargu jest rewitalizacja toru numer dwa na linii kolejowej numer 22. Projekt obejmuje również dodatkowe prace towarzyszące na odcinku między Radzicami a stacją Radom Główny. Do przetargu zgłosiło się w sumie siedemnaście firm wykonawczych.

Budżet, który zarządca infrastruktury kolejowej zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosi 210 milionów złotych netto. W tej kwocie uwzględnione jest prawo do skorzystania z opcji, której realizacja pochłonie dodatkowe 50 milionów złotych netto.

Lista firm, które złożyły swoje oferty to: Track Tec Construction sp. z o.o. z ofertą w wysokości 185 876 612,60 zł netto, ZUE S.A. z ofertą na poziomie 162 015 765,71 zł netto oraz konsorcjum składające się z PORR S.A. (Lider) i Trakcja System Sp. z o.o. (Partner) oferujące swoje usługi za 148 825 000 zł netto. Strabag sp. z o.o. złożył ofertę na kwotę 168 359 456,50 zł netto. Trakcja S.A. zaproponowała najwyższą cenę w wysokości 218 218 699,68 zł netto. PNUIK w Krakowie Sp. z.o.o. zaoferował swoje usługi za 141 126 759,63 zł netto, a Skanska S.A. za 138 025 372,76 zł netto.

Wśród zgłoszeń znalazły się także oferty od konsorcjów firm. Konsorcjum składające się z TORHAMER Sp. z o.o. (Lider) i PUH Rajbud Sp. z o.o. zaproponowało swoją usługę za kwotę 183 626 317,88 zł netto. Kolejne konsorcjum to Przedsiębiorstwa Budownictwa Technicznego „TRANSKOL” Sp. z o.o. ( Lider ), ALUSTA S.A. (Partner), Bonifacy Sornat Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe TRANS SERWIS (Partner), które oferuje swoją usługę za kwotę 179 801 944,95 zł netto. Ostatnie konsorcjum to ZRK-DOM Sp. z o.o. (Lider) i INTOP Warszawa Sp. z o.o. (Partner) ze swoją ofertą wynoszącą 172 602 567,18 zł netto.